Djurparken

Imåndag så åkte jag med mia och barnen till djurparken för vi skulle dit med unga mödrar gruppen.
jag och mia gick för oss själva med barnen som typ alla andra gjorde med:P*"utspridda":P .
men men de va kul ändå, även fast det regna lite tråkigt, får åka dit någon annan dag i stället då när det är varmt :).

idag vakna jag vid 7 ganska tidigt när jag är barnledig så först på morgonen åkte jag till tandläkaren dom la ny tråd på tandställningen sen åkte jag hem satt lite hemma.
efter det åkte jag ner till stan med catrin igen , jag solade .
Sen åkte catrin till sin kille och jag hem igen.
hemma så hade jag inget o göra så stack hem till killen och städa lite hehe, han jobbar så.
Nu sitter jag hemma och äter lite mat.
lite senare ska jag åka och hämta gabriel "igen till stan" sen vidare till ica, rebecca gör oss sällskap :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0