ledig

Barnledig , gabriel är nu hos sin pappa och jag hämtar han på onsdag igen.
Sitter hemma och inte gör så mkt, tyst och tomt.
Varit i från älsklingen nu i typ 5 dagar , han kommer hem på onsdag elr torsdag :). happy!
Saknar han jätte mkt. så snart träffas vi igen :).
Imorgon fyller min syster år och min andra systers barn år och min ena systers man år hahah.
Många som fyller år haha, grattis till alla ! :)
Imorgon ska jag med min ena syster och hennes son ut och äta så jag hoppas det blir fint fint väder !.
Sen imorgon elr på onsdag blir det av :) ska försöka med lite  ****** att få dit .
så ja .
Vad ska alla göra i helgen? supa?:P !

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-22 @ 01:25:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0