Bvc imorgon

Hmm vet inte rikigt vad jag ska skriva förnågot :S ,
Förutom att jag har så jwla ont i magen som vanligt, vet ej om det är pegrund av mina mini piller.
Bytte ju från cerazett till någon e något haha för jag hade så ont i magen med, detta är fan värre än när jag va gravid:S, vet inet vad det är :S , trycker på revbena och allt. men men .
Idag blir gabriel 10 månader,stora killen :) och imorgon blir de bvc , ska bli roligt och se vad han väger nu :),

VAD SKA JAG FÖRBÄTTRA MED BLOGGANDET?

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Sluta käka piller, skaffa spiral eller nått istället. Då slipper du ha ont! :).

Jag ska skaffa spiral, tror jag. hehe.



Är Gabriel redan 10månader? gud vad fort tiden går! Om två månader är han lixosm 1år? :O



De ända du kan föbättra, enligt mig, är att du bloggar liiite oftare! (a)

//kram, Mia

2010-03-22 @ 10:24:31
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0