hjärtat

Med min utsträckta hand vill jag ge dig
all den kärlek du gjort dig förtjänt
bara vandrar omkring i en drömvärld
du för mig är det bästa som hänt

Vill du ha mig så får du mig gärna
att få vara så nära dig jämt
ingen annan kan ta mig ifrån dig
du är drömmen som kärleken tänt

Hela du är en bild av det sköna
allt inom dig är något så lent
vill du ha mig så får du mig gärna
ta mig nu det är aldrig för sent


Jag ska vara ’strong’ och jag ska klara av allt. Jag lovar det. Men jag kan inte lova dig vad som händer sedan, när min kraft tar slut och jag inte orkar mer. Men tills dess ska jag vara stark, tuff, stridlig, visa mina framfötter och ge igen till dom.

Jag kan känna dig, känna lukten, dina armar omkring mig, din mun mot min och din kyss som tar andan ur mig. Du är här hos mig i mina tankar och jag känner dig. Du tar ditt tag omkring mig bakifrån, skojar med mig… och du kysser mig vid örat och jag vänder mig om…

Men du är inte där…

Jag är så ledsen och längtar efter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0