hmm

Vi vaknade ganska tidigt idag än vad vi brukar men de gjorde ingeting.
Gav han mat och bytte om sen efter några timmar lek , så somnade han om.
När han vakna igen så ville han ha mat så fick han de. Sen har han bara lekt och jag har fixat mig lite , inte haft så mkt att göra. Gabriel ska nog till sin pappa idag.
Syrrans barn är ute med gabriel en stund.
Hmm finns inte mkt att göra, åter står och ser.
Nikita och elias kanske kommer hem till mig nästa helg.
Får se vad hon säger och hur det blir.

Ser så gulligt ut med på 2 tänderna som gabriel har den andra är ju lite längre så gulligt, man ser de när han ler och de(A).

Funderar fortfarnde på om jag ska sätta lås här , vad tycks ? :)

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Ja sätt du lås, bara jag får lösenordet så ;) Haha

2010-03-24 @ 16:42:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0