Hmm

Fick fråga om hur jag gjorde med skolan under närjag va gravid; fick reda på att jag va gravid när jag gått i några månader på IV sen stanna jag hemma i en vecka sen pratade vi och tänkte att jag ändå lär inte hinna göra nationella för jag skulle få i maj som jag fick och det va i april tror jag, så jag hoppade av va hemma under hela graviditetn från vecka 5 ungefär.
varför ska jag gå kvar? , fick inte läxor hem jag kunde göra, fick göra tenta försök i matten men det har jag inte fått svar än ifrån så troligen klarade jag inte av det :P.
Ska börja i augusti igen när gabriel börjar på dagis.
Fick från någon marcus ochså, Tack så mkt att du gillar min blogg^^ är du själv pappa eller vad?:P

Mia frågade mig vid 4 på natten om jag ville med till unga mödrar idag men jag väntar fortfarande på svar så får hoppas att hon svara snart i sånnafall:P.annars vet jag ej vad jag ska göra:P

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

fin blogg :)

2010-03-15 @ 18:36:25
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0