hosta hosta

Min lilla älskling hr haft lite hosta sen i tisdags och nu bara blivit värre , stackaren.
han kan knappt sova utan att han vaknar och hostar och gråter.
Ger han vatten så jag hoppas det blir bättre men funderar på att ringa bvc och höra.
just nu sitter jag och springer fram och tillbaka till sov rummet där gabriel ligger för att  ge han nappen och lite vattten. Och lyssnar samtidigt på http://www.youtube.com/watch?v=Vh9V-96p3Ss 
Väntar med på sms men men inte fått någon ännu och tror inte det blir något ännu.
Planer på nästa helg ? ajjmeen :) ,
tänker inte sitta här och må dåligt pegrund av en liten grej längre, eller liten och liten om jag skulle skrivit den här skulle ni tkt att den va stor men men. vet att vissa läser min blogg så helst skriver jag inte ut det.
Men som sagt har haft funderingar över att låsa både bloggen och bdb , vad tkr ni ?
Då kan jag skriva lite mer personliga saker, men det vet jag ej , men jag känner jag måste få skriva av mig eller snacka med någon om den "just den saken" kanske någon annan som vart med om det?,gjort åt det? sånna grejer.

Att skaffa sig kille när man har barn det är inte precis lätt, killen blir plsöligt indragen i en familj , tjej och ett barn som inte är hans.
Jag undrar själv hur det skulle vart om jag va indragen i en kille som hade ett barn, just de när jag tänker så har jag vart de, men ja det va ju inte mkt för han hade inte henne .
jag kan ju inte precis gå ut och festa när jag vill eller något.
själv är jag inte speciellt fest sugen av mig heller.
Men om jag forstätter skriva om detta nu så kommer jag komma in personliga grejer och de vill jag inte df känner jag att jag ska sluta skriva här !.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Angelica. Det är klart att det inte är lika lätt som innan att skapa en relation, när man har barn med en annan kille. Det blir ofta en massa gnabb och inte direkt så att man kan lämna barnet hemma med killen en kväll/natt om man vill hitta på något. Vissa har det ju så och vissa killar vill vara den delen i barnens liv, vissa inte. Det är svårt att komplitera varandras viljor och behov när man egentligen lever två olika liv. Det bästa ni kan göra är att sätta er ner och prata. Han kan få berätta hur han vill att erat liv ska se ut och hur delaktig han vill vara i Gabriel medans du kan berätta hur du vill att det ska vara och sen kan ni försöka utgå i från det och komma överens om någonting...



Det bästa är om man i alla fall kan planera att sätta sig ner och prata ifred. Lyssna på varandra och försöka förstå. Ta det inte i all hastighet, inte via telefon, datorn eller sms. Ta en kväll då nu går ut och går en promenad eller liknande.



Lycka till :)

2010-03-20 @ 07:49:43
URL: http://mlie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0