I'm back

Hemma igen , kom hem för ett bra tag sedan.
gabriel är hemma nu med, så roligt när han säger maamma (A) urgulligt!
Helgen har varit bra och dålig, men de får inte ni läsare reda på ! personligt .
Gabriel va trött så la han precis. Han har inte sovit sen vid 1 tiden så kan förstå han.

Sen får man höra från folk hit och dit att nu ska dom med göra piercing där jag gjort, inte precis roligt
kom på egna ideer typ.

Sitter här och inte gör så mycket, funderar på allt .
Min hand bränner.

Sen blire att åka till Turkiet den 12maj istället :)
Funderar på att göra en personlig blogg där jag kan skriva av mig , för här kan jag verkligen inte göra det..


Kommentarer
Postat av: Marcus Andersson

Hej, tycker du är stark jag :) Söt unge, som verkar störtskön! Hoppas ni har de bra.

Kommer nog följa din blogg

2010-03-14 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0