Unga mödrar+ svar

Fick Fråga
Hej!

När gick du och Gabriels pappa isär?

Vad är ditt drömyrke?

Svar; Vi gick isär när gabriel va ungeför 2 månader har jag för mig.
Svar; Drömyrke? hmm svårt vet faktist inte det.


Idag va jag och gabriel på unga mödrar , hängde med mia och willliam.
Vi stanna där en stund fikade och så.kul.
fast det va inte så många där idag men men.
Efter unga mödrar så åkte jag med mia och barnen till stan gick runt lite där.
Mia skulle göra ett ärende bättre jag säger så hehe, vill inte precis skriva ut här vad för något.
fast innan det så bjöd mia på fika, tack tack :).
Sen åkte vi hem , jag hem och mia hem tillsitt :).
snacka massa :)

Gabriel fick mat direkt när han kom hem för han va hunrgig.
sen efter en timma så gick min systers barn med han ut en stund så han lär komma hem snart igen :).
Ska strax äta macaronlåda hehh.



allt känns konstigt just nue, vart lite deppig sen i morse, Sen är det en annan grej med men det lär aldrig aldrig försvinna för det lär alltid finnas i mitt huvud , och lär alltid kunna komma upp någon gång.
Men som sagt får ta dag för dag.


Kommentarer
Postat av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Sv: Det är bara till att försöka se förbi det! Det är svårt, men man måste om man vill att det ska fungera =/.



Vad säger din pojkvän?

2010-03-29 @ 16:32:22
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

hur gammal var du när du fick gabriel? :)

2010-03-30 @ 05:58:38
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0