Vakna sent(A)

Igår åkte gabriel till sin pappa och idag sov jag verkligen ut till kvart över 12 typ, skönt skönt:)
Fast saknar min lilla prins.
älsklingen sov här me, vaknade i sent i morse över att de va något som hördes på fönsterrutan men trodde de inte va något så somna om igen, sen vakna jag igen och hörde det , gick upp och kollade där står älsklingen som hade glömt plånboken , våran dörr öppnas inte fören kl 6 på morgenen så fick springa ner och lämna den.
fast han missa bussen stackaren men kom ändå till jobbet hehe. Sen såg jag att jag hade 5 missade samtal inte hört eftersom jag alltid gör den ljudlös innan jag lägger mig.
älsklingen ringde mig igen sen snacka lite så efter en stund somna jag om igen.
Sen smällde jag till han i natt för jag drömde om att gabriel trillade ner från soffan så råka smälla till han i ansiktet, både vakna av de , tror jag förkalrade vad jag drömde om sen somna vi både om hehe.
aja nog om det, funderar på vad som händer idag? någon som ska med till stan ?
Nu är jag hungrig och ska ta mig något att äta.
Bildbomb på BDB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0