FRÅGESTUND

NU ÄR DET FRÅGESTUUUND
FRÅGA PÅ NUUU
Fått 2 frågor än så länge så PASSA PÅ FRÅGA VAD NI VILLLLL


alisia-hejhej dun är en ung mamma du kämpar värkligen ville ba säga jag beundrar dig!;)<3 hur skulle du reagera om du fick veta att du va gravid nu ? SKulle du göra abort elle behålla?
Svar- Lite svårt att bli gravid när jag har mini piller. Om jag skulle blivit det,skulle jag snackat med killen om det och se vad vi kommer fram till.

SVARAR HÄR PÅ FRÅGORNA
en kompis till kelly"syrransbarn", låter du dina syskonsbarn gå ut med gabriel?tycker han är jätte söt.
Svar; ja jag låter dom gå ut med honom för jag vet att dom klarar det och jag litar på dom, dom brukar inte gå så lågnt heller.

Emelie
Jag får väl komma på några frågor då som jag inte vet svaret på, hehe.

1. Vad ska du göra efter sommaren? Plugga, jobba eller vara arbetssökande?
2. Vilket dagis vill du placera Gabriel på?
3. Är det planerat att du ska flytta hemifrån snart? När i så fall?
4. Hur ser Gabriels och dina rutiner under en dag ut?
5. Hur ofta badar/duschar du Gabriel?

svar;
1- efter sommaren börjar jag i skolan igen,iv tror jag.
2- på hässlegården eller där uppe vid verktygsborden men funderar även på dagiset under kyrkan.-
3- planerat,nja jag kollar efter lägenheter och sånt,fyller 18 snart så blir nog då.
4- han vaknar mellan 6 o 8 sen byter blöja leker lite han får frukost sen leker lite igen , efter det blir han trött somnar om. Han sover en halvtimma timme, får mellan mål. Leker.
Sen brukar vi gå ut. sen hem byter blöja äter leker , badar och sånt. sen läggdags kl 8 för honom och han somnar. han får så klart kvällsmat innan han lägger sig och byte.
5- ungefär varannandag beroende hur sketen han är med. Badar han mest :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag får väl komma på några frågor då som jag inte vet svaret på, hehe.



1. Vad ska du göra efter sommaren? Plugga, jobba eller vara arbetssökande?

2. Vilket dagis vill du placera Gabriel på?

3. Är det planerat att du ska flytta hemifrån snart? När i så fall?

4. Hur ser Gabriels och dina rutiner under en dag ut?

5. Hur ofta badar/duschar du Gabriel?

2010-05-04 @ 10:12:36
URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/
Postat av: en kompis till kelly

brukar du låta dina syskonms barn gå ut med gabriel jag tycker han är jätte sötD:<3

2010-05-04 @ 14:23:40
Postat av: a lisia

hejhej dun är en ung mamma du kämpar värkligen ville ba säga jag beundrar dig!;)<3 hur skulle du reagera om du fick veta att du va gravid nu ? SKulle du göra abort elle behålla?

2010-05-06 @ 06:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0