lekland

 I lördags så va vi på leoslekland med gabriel.'
han fick leka av sig lite.
Efter de gick vi käka på max och sånt.
Gabriel sov över hos sin mormor från lördag kväll till söndag.
Vi tvätta och sånt på söndagen så hämtade gabriel efter det.
Idag är jag typ ledig, då är de gabriel med.
Jag ska på möte på dagis med min lärare , ändrad praktikplats.
Jag hittade inte det i torsdags så får väl se nu.
Och jag hoppas de är bättre där men vi får väl se..
Men nu ska jag ge gabriel lite mat och mig själv.
sen mötet är ju inte så långt så min mamma passar han så länge.
Sen ska jag höra av mig till mia och se hur mkt kl är så vi kanske ska traska upp till ungamödrar med barnen :).
jätte länge sen man va där så fåfr hoppas mötet går snabbt och jag får tag på mia :)..


Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg, och vilken söt son du har !

2010-10-07 @ 12:20:18
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0