Det funkar

Det funkar bra på praktiken. Men det är ja inte jag som ska springa och köpa mat samt kaffe till dom?, först så hitta jag inte det kafé so hon ville jag skulle köpa på,gick runt i stan sen tillbaka sa att jag inte hitta det så förklara hon ännu en gång då fatta jag. Så fick springa dit sen när jag kom tillbaka så skulle jag gå och köpa kaffe med. Jag praktiseraq inte där för att gå och köpa de dom behöver. Men men annars funkar ja de. Men funderar på att bara vara där en vecka till och testa något annat sen. Men får se. Gabriel har inget dagis i dag för fröknarna skulle på något. Så gabriels mormor passar han en stund. Får säga till dom på kicks i dag att måste sluta tidigare. Blir samma visa i morgon. Om inte gabriels pappa hämtar han i dag men det tror jag inte. Just nu sitter jag och väntas på att kicks ska öppna är alltid så tidig så passa på att skriva lite här och vi lever så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: emma

förstår inte vad du skriver dina konstiga menigar men bra blogg men upptadera mer :D

2010-09-09 @ 17:19:27
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Du ska väll inte behöva köpa kaffe åt dem?

De är ju inte meningen att du ska vara deras "Spring pojk", på en praktikplats så ska man lära sig om vad arbetslivet handlar om.

Jag tycket du ska berätta de här för din lärare!!



Men hoppas Kicks är kul annars :).

//kram, Mia

2010-09-09 @ 19:33:14
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0