...

Inget kicks i dag inte. Jag och gabriel åkte ner i morse till kicks och sa att jag inte kommer vara där idag och det va inga problem !, vi gick till torget och plötsligt dök mia upp med william och jag o gabriel hängde på dom för dom skulle göra en grej. Det gick ganska snabbt ,gabriel lekte så länge. Sen åkte vi bussen hem, mia gick åt sitt håll och jag mot netto haha,. Vi får göra något någon dag?;) Barnledig i helgen :), Tror jag nu ska byta preventiv medel, för blöder typ nånstopp. Någo som har förslag på något annat bättre än piller och pstav.

Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Jag har haft samma sak! Piller funkade inte alls för mig! :/.

Men nu ska jag testa P-ring, och hoppas de ska vara bättre! Testa den du med :D



//kram, Mia

2010-09-10 @ 18:11:30
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0