Kanske,

Sitter hos mamma nu. Efter vi vart i stan. Min handledare på kicks va inte där. Så fick prata med en annan. Tyckte inte precis hon va så snäll, men får se ska snacka med min lärare på fredag. För i morgon är vi lediga. Besöket tog knappt 5 min. Hann inte ans fråga något men men. Efter de va vi och gjorde ett ärende bara . Sen va vi i netto handla mat. Så mycket händer inte i dag, fint väder ute och både jag och gabriel är förkylda fast jag har ont i halsen med. Om det inte går över tills måndag så ska jag ringa till vårdcentralen. Länge sen jag hade fråge stund kanske ska ha det,eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: emma

NEJ ingen frågestund

du får ju ändå inga frågor HAHAHA

2010-09-01 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0