att man kan hålla på så,

fyfan säger jag bara, är det tanken bara för att jag e gravid som ni ska trycka ner mig och må dåligt eller asså fan..
klarar inte av detta, är det så du vill, att jag ska må dåligt. fattar inte att just duu DUUU ska hålla på så..
sånna man TRODDE va vänner är fan skit, du gillar att trycka ner folk märker jag bara för du själv blivit nedtryckt i hela ditt liv.
om att snacka om mitt barn det kan du fan ta och skita i, har  du inget att för dig att göra , är jag som ett jwla centrum i ditt liv så du inte har ngt annat att snacka om. OCH DET ÄR MITT BARN DET SKA DU FAN TA OCH SKITA I . mår bara så jwla dåligt att de finns sånna piss människor..


pumba, min hund fyllde 2 hela år igår ,gulliiigt<3<3

Kommentarer
Postat av: mia

Vet hur du känner dig, de är skit jobbigt.

men de är oxså hormonerna som gör de hela värre.

jag kommer ihåg hur bitchig jag va när jag va gravid. hah jag bråka med alla x)

men som sagt, skit i alla andra.

tänk bara på dig & bebben.. för om du mår dåligt så gör din bebbe det med! så va glad! tänk posetivt!

du har en underbar framtid med ett litet barn, de som snackar skit om dig bf att du är gravid kan slänga sig i väggen! FÖR DE ÄR BARA AVUNDSJUKA!! de vill själv ha barn för att "stå i centrum".. för de tror att man bli "Känd" utav att man skaffar barn.

men de blir man inte, tvärt om. Man blir näsran ensam. men de kvittar för mig iaf, man har ju de bästa som finns då.. ett barn!, som är hundra gånger bättre än kompisar & folk som snackar skit!



ta hand om dig, och glad påsk! :D<3

2009-04-10 @ 09:55:48
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Anna

Mia har rätt!

2009-04-10 @ 10:04:34
Postat av: amandaann

Hur kan du vilja bli mamma nu om jag får fråga?. inga illa menat :)

2009-04-10 @ 14:06:32
URL: http://amandaann.blogg.se/
Postat av: amandaann

ja men fattar bara inte vf du skulle vilja ha barn så tidigt i livet bara :P.

2009-04-10 @ 21:56:26
URL: http://amandaann.blogg.se/
Postat av: amandaann



men lilla flicka :D det va bara en fråga vf man vill va en sån ung mamma XD . klart jag fattar det men om man känner sig mogen osv för det ja men go for it :D har inget emot det sa ja ju. tycker bara det är lite knäppt att gö det när man är så liten bara :) har inget emot barn lr nått alls.

2009-04-11 @ 01:25:02
URL: http://amandaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0