Idag !

VAD SKA JAG GÖRA MED DEE ! HAHAHA..hatar de !Idag har jag inte gjort så mkt ! vaknade vid 2 ngn gång och har bara nästan suttit hemma! .Finns ju nästan ingetiing att göra längre nu när alla går i skolan och jag sitter hemma!. haha..(A)
syrran va här idag med ! fick Mammabyxor,tröja där de står Bebis ! och babysitter och lite till spjälsängen. sen fick jag med amningskupor elr ngt e de så det inte blir så blött sen i Bhn elr hur man ska förklara ! det är typ ngt slags skydd:) ! fick över en hel kasse full med sånna :)
sen nu funderar jag ochså över hur jag ska göra med mitt HÅR ! hatar de verkligen !!!! . vet inte om jag ska lägga i bruna slingor elr vad ja ska göra medde! FÖRSLAGG?:dtryck på bilden så blir den större !bebis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0