Beebis snart <3

lite jag gjort nu sen jag skrev här förut idag, jag har ätit, kollat på tv,kollar runt på internet, syrran och hennes barn va här,plus min andra syster, sen har jag med packat väskan så det är bara lite små grejer som ajg ska packa in imorgon. Får ju inte glömma KAMERAN heller. Och nu väntar jag på martin<3, Imorgon ska vi upp jätte tidigt gå ut med hunden och så eftersom vi måste lägga oss ganska tidigt så,bättre att  gå upp tidigare då lättare att somna för vi ska ju upp jätte tidigt på morgonen dagen efter,och jag måste duscha med något medel och så. jag skriver något inlägg imorgon,sen blir det tills jag fått tillgång till internet.

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

åååh, jag önskar er verkligen all lycka med bebisen :D Kan lova att jag kommer att tänka på dig imorgon :D:D

2009-05-21 @ 11:54:36
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0