lång dag idag

idag åkte vi till torpasten hus fast vi körde förbi haha för vi åkte till hofsnäs istället med syrran och så gick vi en lång promenad där sen tillbaka,ni kan ju fatta att det va lite jobbigt när man e gravid och ska gå en lång promenad i värmen haha. sen fika vi och kolla runt lite. Efter det så åkte vi till min andra syrra  i viskafors och åt smörgåstårta,mums haha..Efter vi varit där i flera timmar så åkte vi en snabbis till kyrkogården och vattna på pappas grav..
vi åkte ungefär kl 3 på dagen och kom hem nu kl 10 på kvällen,varit en rikigt lång dag idag. men ändå roligt har det vart. Skönt och komma ut lite. Bilder kommer nedan.. JUST NU ÄR JAG SÅÅ JWLA SUR OCH LEDSEN..VARFÖR SÄGER JAG INTE..MEN TROR EN PERSON FATTAR JALLFALL..HAN LÄR LÄSA DETTA..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har jätte fin blogg :) kollat igenom alla inlägg oh din unge är jättesöt. lycka till med honom sen att alla håller på att säga att du är för ung och shit men själv tkr jag det bara är bra för vem vill ha en mamma på 75 bast när man själv bara är 16 t.ex :D

söt du va med.

2010-03-17 @ 12:04:27
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0