lördag

ännu en dag närmare planerat snitt, fint fint väder ute.Undra vad man ska göra idag då,  Beror ju helt på martin , om han kommer idag eller INTE. Okrar inte med detta längre säger jag bara, nu förstår du säkert varför jag ville ha en paus.Tror samt att det är bäst för både dig och mig,fast snittet är nära, så är det nog ändå bäst så som det är nu. Orkar inte med tjaffs och bråka hela jwla tiden. Sen att du aldrig håller vad du säger,vad tror du, klart man blir sur för det för så är det varje gång du säger något så antagligen kommer du inte den tiden du säger eller så är det något annat som kommit förbi , ALLTID något,vad fan ska jag tro igentligen.Jag vet att jag med är gravid, har humörsväningar ,men vem har inte det ibland+ bara för man är gravid så betyder det inte att dom som inte är gravida inte kan ha det. Inte konstigt att jag blir så jwla suur,när du säger något du inte kan hålla.. orkar inte med detta längre, vi ska få ett barn ett BARN snart,orkar inte med att vi bråkar och tjaffsar varenda eviga dag typ..

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Sv: jag beställer från fujidirekt , billigt och bra är det :D Snabb leverans med.



Tråkigt att läsa om dig och killen, hoppas det löser sig!

2009-05-16 @ 19:55:56
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0