Onsdag

Idag va barnsköterskan här och allt gick bra han hade till och med gått upp 90g sen i går :D , fast än har han inte nått sin födslevikt men det är bara 40g kvar så :D , allt går verkligen super hemma och han är hur snäll sonm helst ! .ni som vill så gärna se massa bilder på honom ska bli vän med mig på bdb istälet för där lägger jag ut mer bilder än vad jag gör här..
idag har jag hjälpt till med smörgostårta för martins mamma och hennes man kommer hit i morgon och jag tror mina syskon med,ska bli smaskens med det ! .

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad härligt. :)

Åhh nu längtar jag jättemycket efter att min prinsessa ska komma ut.



Hur var din graviditet? Jag såg att din lillkille inte ville vända sig med huvudet neråt. Det fruktade jag jättelänge, jag har hört skräckhistorier om vändningsförsök. Som tur var så var min bebis redan fixerad i vecka 32, min bm tror att hon fixerade sig lite tidigare t o m för att hon låg så pass långt ner. :)



Hoppas de är bra med dej o din familj ! :)

2009-05-27 @ 20:15:46
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vad är din bdb? :)

2009-05-27 @ 21:40:50
URL: http://bessas.blogg.se/
Postat av: Vad gullig han är!

2009-05-27 @ 23:52:22
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

gu va sööt :) ,vad heter du på bdb ?:)

2009-05-28 @ 08:06:33
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0