Torsdag

Vet inte rikigt vad ja ska skriva här längre....
idag har jag inte gjort så mkt haah, som alla andra dagar,tar det lugnt nu så gott som det går och sover mycket ochså.
Häromdan när vi hade vart på mvc lite innan vi kom in till barnmorskan fick jag sammandragningar som höll på länge med,sa de till barnmorskan och hon sa om de fortsätter  i en timma till så får ni ringa till förlossningen, dom kom ofta tyckte jag och jag har aldrig haft sånna sammandragningar men sen när jag kom hem så efter ungefär 20 minuter hemma så började det att avta.. Så ja haah. Idag har jag färgat  håret med , blev typ SVART fast med skiftningar i elr hur det stavas,så är ganska nöjd. Funderar på att ta bort löse på bloggen eftersom det är ju ändå någon vän som jag gett mitt lösernod till bloggen och de som ger ut det,då är det ju ingen mening att ha äns lösernod lr ngt, eller jag kanske ska ta bort bloggen helt och bdb med och bara ha kvar msn,för orkar ite med sånna människor.För just är det ju 2 elr 3 personer som jag inte vill ska läsa min blogg eller bdb. Men men får se hur jag ska göra...Imorgon är det 1HEL VECKA kvar till planerat snitt,LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAAAN<3<3

Kommentarer
Postat av: mia

Ne ta inte bort bdb!

Måste ju få se bilder på bebben sen ju !<3



Gör ny lösen på bloggen, och ge bara ut den till folk som du känner och litar på!

Gör samma sak på bdb, skaffa vän-lås om du inte redan har de och ha bara folk du känner /litar på där oxså!



Hoppas de läser sig, för jag vill fortsätta läsa och kolla dina bilder!

//annars får vi träffas oftare om du tar väck båda :P<3

2009-05-14 @ 23:03:35
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0