nattinatti

Ska strax äta sen krypa ner i min säng! Gabriel somnade för länge som alltid. Duktig kille.
Imorgon blire att vi ska baka bröd mums:).
Jag har fortfarande klåda i mina ögon och klåda på hela min kropp, men om de inte går över på några dagar så ska ringa till hudläkaren igen. För jag orkar verkligen inte med detta längre.
Imorgon? humm jag undrar vad som händer mer än baka? Finns ju ingen längre som vill hitta på något? lite trök.
Aja märker med att jag inte får så många besökare här som jag fick på metro, men kan ju bero på att jag precis börjat blogga här igen kanske? Men nu ska jag äta haha ha det så bra så hörs vi säkerrt imorgon!
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0