Bobbycar

Fint väder ute eller ? :) , skit gött väder alltså..
Ska äta upp frukosten och sedan klä på o sminka mig , ska nämligen till stan köpa bobby car till gabriels födelse dag sen lite andra presenter:).

(karin) fick från någon karin att om hur det går att lägga gabriel,samt om jag läser något för han innan han somnar eller så.

Jag läser för honom men inte innan han lägger sig.
innan precis han blir trött o rikigt gnällig så jag lägger honom bara ner i sin säng med sin napp o snutte och snuttenalle(han har NÅGRA snuttenallar, haha) se somnar han direkt. så får säkert vänta med att kanske läsa lite tills han blir lite äldre. men vi får väl se.

aja nu hinner jag inte skriva mera, jag måste äta upp sen göra det jag skrev för att möta upp syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0