vad händer idag

just nu funderar jag över vad ja ska göra, finns absoult ingetiing att göra längre,alla går i skolan eller så är det ngt.. får la se senare vad som händer..nu bökar den lilla inne imagen,super mysigt.

till er som ännu inte fattar, man växer inte bara på magen utan lite här och vart med.. men ni verkar ju tro att det bara är magen som växer men där har ni fel. när ni själva sen är gravida ngn gång så kommer ni fatta precs vad jag menar, klart man ÄLSKAR SIN GRAVIDA MAGE och krypet inne imagen, men att man måste växa och känna sig lite ful och sånt, klart de tillhör men ändå, ibland blir man bara så nedstämd utav de,även att man vet att man har en bebis där inne.. OCH JAG ÅNGRAR VERKLIGEN INTE ATT JAG BEHÅLL BARNET..det är de bästa som hänt mig..

Kommentarer
Postat av: Carro

det tillhör ju man blir ju svullen och så man b lir lite förändrad men det går bort sen =)

2009-04-24 @ 15:35:23
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Thaha :)

Men hur går det annars då? Haft en härlig graviditet eller?

2009-04-24 @ 19:27:03
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag är väldigt glad att du behöll barnet! :) skulle jag oxå gjort!

Är väldigt stolt över dig att du kan ta allt skit som folk kan säga...! Tror att du kommer bli en bra mamma :)



xoxo

2009-04-24 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0