Fredag

idag vaknade man att man hörde brandbilen och ambulansen och polisen utanför vårt hus och varför vet jag inte haha. jag såg inte att de brann eller någonting. kan inte fatta att det snart är dags 21 hela dag kvar så har vi våran underbara son eller dotter här. jag hoppas bara nu att tiden kan gå lite fortare haha, sitter här även och funderar på vad man ska göra idag,kanske börja sätta upp spjälsängen och allt+ beror på om martin kommmer idag för det vill han göra asså sätta upp sängen så vi får vänta och se haha. Annars får jag se vad som händer idag,jätte fint väder ute så. Nu ska jag ta något att äta,huungrig haha. mitt tagentbord är fan helt cp går inte att göra frågetecken eller något därför blir det ett plus och skit. Men men  funkar ändå att skriva så det får ni leva med tills jag köpt ett nytt tagentbord. nej nu ska jag dra mig från datan ching..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha :D Ne vi ska nog vänta i några år innan nästa barn :) När var du egentligen beräknad? :D

2009-05-01 @ 11:56:16
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aha okej :) Då är det iallafall en vecka innan BF :D Jag gick 5 dagar över tiden. Inte så roligt :P Hoppas allt går bra och lycka till! :D

2009-05-01 @ 12:34:37
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0