dåligt ännu en gång

jag bir visst dåligare och dåligare på att blogga märker jag !

I fredags så discobowla jag,henri,syrran och hennes kille och de va skoj :) måste göras om!
Efter vi bowlat så gick jag och henri och käka kinamat sen hem till han, mysigt :)..
dagen efter så åkte vi hem till mig! Gabriel kom hem på lördagen och senare på lördags kvällen undra syrran om jag och henri ville komma hem till henne  hon va me hennes kille då med och gabriel sov redan då och mamma va hemma! där hade vi det skoj med.
Annars det har la inte hänt så mkt :) åkte till mc donlas igår och käka där me henri sen åkte vi hem till mig myste :)mysigt..

i måndags så vaccinerade jga mig ändå mot influensan och gabriel gjorde det i dag på bvc :) Han vägde 7830 g tror jag och va 69cm lång:)

kan berätta lite vad han kan,
jorrla elr hur man stavar , MKT
sen rulla runt
sitta själv
byta leksak från hand till hand
le,skratta
ja han kan massa kommer ju nytt varje dag :)
det är va ja kom på nu haha.

Nu strax ska jag hoppa in i duschen och duscha . vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0