hmm

Vakna vid 12 idag av att mamma väckte mig och sa att hon ringt och beställt de med bowling! glömt och berätta kanske att jag,henri,anna-karin"syster" och kanske hennes kille ska discobowla idag skoj :) efter det så ska jag och henri kanske ut och äta vet ej om min syster ska med än men vi får se de sen istället! *
Jag har redan hunit duscha äta och tvättat löshåret ska snart blåsa det med och kanske platta eller locka de får vi se! senare ska vi till kalas , min systers barn fyller år. Så ska vara där en stund sen måste hem och snabbt fixa mig och allt. 
Funderar på faktist på att vaccinera mig men är fortfarande osäker..
men men vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jag vaccinerade mig idag, och William ska vaccineras så fort hans förkylning gått över! :).



Ska du inte vaccinera lille Gabriel?

De vaccinerar barn från 6månader nu, och Gabriel är väll snart 6månader? :P



//Kram, Mia

2009-11-20 @ 15:49:48
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Då får jag åka dit :D Var nämligen i Knalleland när jag kollade efter dom skorna i torsdags ;P Tack för hjälpen! :D

2009-11-21 @ 11:13:37
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0