sjukhuset

Den 1 dec så va det ju våran 1 år och 3 månaders dag.
Älsklingen jobba och ja va hemma för jag mådde dåligt.
Jag hade så ont i magen hela tiden och mådde illa.
Sen när babe hade slutat så åkte han och hämta mig och körde mig till akuten.
Vi fick sitta i ungeför 40 minuter innan vi kom in.
Vi va där i sammanlagt i ungefär 6 timmar.
Fick ta blodprov och sånt, fick även en gegga som jag kallar de att svälja för de skulle hjälpa magen,
sen den kom upp lika snabbt dom 2 gånger jag försökte.
Jag spydde inte lite heller på sjukhuset, konstigt nog spydde jag upp allt där än hemma haha.
Babe va med mig hela tiden och mamma passa gabriel.
Vi kom nog hem runt efter 12 tror jag och va på sjukhuset vid 6 tiden.
Men jag fick reda på typ  vad dom trodde de va så fick tabletter somn´jag ska ta och se om de hjälper.
Gabriel har "onepice" hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0