utställning

Idag vakna vi tidigt vid 06.43 va bara gå upp ge gabriel vällning och han somna inte la han brevid mig och efter ett tag somna vi både visst och vakna vid 09.40 något sen har vi redan ätit lite , han sitter på golvet och leker.
Idag ska älsklingen tatuera sig igen sp ska hänga med sen ska lämna gabriel hos mamma ett tag medans vi är i studion, fast vet ej om martin ska ha han några dagar? han har inte hört av sig så verkar inte så.
Sen i morgon ska vi på utställning på cafe scarilino eller något , min syssters skola ha utställning där och hon har tagit ett kort på gabriel som ska vara med så kul och se :). Ska även till mvc imorgon så får se hur det går.
Måste även ringa hudmottagingen igen för det börjar komma tillbaka på läppen igen så hoppas han skriver ut recepetet så ska hämta de så fort som möjligt sen måste jag yttligare hämta ut gabriels jacka jag beställt :)
Sen får se vad som händer. Rebecca ca här en stund igår med, vi va hemma hos mig med en stund igår fast åkte hem igen.
Aja men nu ska jag byta bajsblöja ;) mums hahah ha de bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Du är utmanad i min blogg :)

2010-01-27 @ 18:14:09
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Ny blogg! :D

//Kram, Mia

2010-01-28 @ 09:26:07
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se/
Postat av: frida- mamma till vincent

MVC?, gravid? =)

2010-01-29 @ 17:43:08
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0