jag vet inte riktigt

jag vet inte riktigt vart jag ska börja! jag är glad över att jag träffa Henri,han har varit med sen Gabriel var ungefär 3 månader gammal. han har varit så bra med Gabriel och är det fortfarande! både jag och Gabriel älskar honom så mycket. även alla nedgångar jag och Henri haft så har vi varit starka och kämpat uppåt och gjort oss starka,vi håller ihop än och vi älskar varandra. Det är tråkigt att det finns personer som försöker förstöra mellan oss,det är någon/några som har försökt sens första gången vi träffades och ännu än i dag försöker någon förstöra. Tycker det är extremt tråkigt att det finns sånna personer, tänder ni på att förstöra andras förhållande?det är inte roligt på något håll alls? Ni kan inte lyckas med att förstöra mellan oss! även om ni hittar på massa och skriver kommentarer hit och dit lr ringer mig och håller på. kallas desperata tycker jag. men som sagt,jag och Henri älskar varandra vi bor ihop och snart ska Gabriel få ett syskon! Henri tar hand om Gabriel som sin egna .det kan hända att Gabriel säger pappa till han men inte så konstigt när Gabriel knappt träffas sin riktiga pappa så mycket! Henri träffar ju Gabriel varje dag..,man blir så lycklig över se dom 2 tillsammans och dom trivs så ! vet inte riktigt heller hur jag ska sluta skriva nu men Om texten blev rörig så bara fråga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0