Helgen

I fredags så stannade älsklingen hemma, vi lämnade först gabriel på dagis. Sedan någon timme senare åkte vi till mvc! Jag har som sagt varit väldigt yr och känt som jag ska svimma hela tiden och mått dåligt. Barnmorskan tog stick i fingret o så men allt visade på BRA värden, så det är ju tur det. Men nu har jag blivit bättre! Och första gången jag spytt under en graviditet men vet ej om rikigt jag varit sjuk hihih! kan varit något i kroppen med df jag kanske känt mig så konstig i kroppen. Jag hade väldigt tur med gabriel när han låg i magen, jag spydde inte en enda gång.
Sen har vi i helgen köpt lite grejer till den andra lägenheten ! Igår var vi på navet med gabriel och han tyckte de var skoj, han var även trött! Men vi bestämt oss för att åka till unerviseum med han någon dag! 
 
Nästa vecka blir det ultraljuuuuud ! ::)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0