måndag

ja som ni ser så har jag ju inte ksrivit på ett tag,som ni kanske redan vet varför,för att jag varit med killen hhee..men kana berätta lite vad som hänt.
igår så bara myste vi och spelade yatzy sen åt fruktsallad och massa..bara umågts med varandra .
sen idag så va vi på familjerätten och skrev underpapper och massa sen tog vi gemensamvårdnad med..och alltiing gick jätte bra där.. sen imorgon ska vi först kl 1 till mvc då ska vi göra de vanliga plus ultraljud då för att se hur barnet nu ligger nu, som jag tror så ligger den fortfarande med huvudet uppåt. men efter ultraljudet så tror ajag hon säger till mig om de blir vändningsförsökk eller inte. den lilla ligger ochså ganska långt ner så kan bli svårt att göra vändningsförsök så kanske blir planerat snitt i stället, men det ser vi i morgon och ja. sen efter mvc då ska vi till bvc och hälsa på den barnsköterskan som lillen ska ha sen när den kommit ut och det är kl 4 , så det blir typ fullt upp imorgon, sen på onsdag vet jag inte vad ja ska göra,och på torsdag blir de förmodligen kortegen som jag tror är då med matilda och kanske mia.. så det blir roligt.
utan smink, med smink, maaaaaaagen

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Jaha okej, vad skönt! :)

Jag var inte speciellt orolig heller, jag menar - man får ta det som det kommer helt enkelt :)

2009-04-27 @ 16:07:18
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; jag menar det! (:

Hur underbart som helst!

Har du någon kontakt med soc? dom tog fan kontakt med mig dirr det kom ut att jag var gravid och dom ringde tep til förlossningen och bokade snitt till mig :S för dom sa att jag skulle få psykoser och shit annars, helt sära! Men jag fick då fan igenom en vanlig förlossning!

2009-04-27 @ 16:09:53
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; jag menar det! (:

Hur underbart som helst!

Har du någon kontakt med soc? dom tog fan kontakt med mig dirr det kom ut att jag var gravid och dom ringde tep til förlossningen och bokade snitt till mig :S för dom sa att jag skulle få psykoser och shit annars, helt sära! Men jag fick då fan igenom en vanlig förlossning!

2009-04-27 @ 16:09:54
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ehjo! om är så sära så det är fan synd om dom!

2009-04-27 @ 16:18:34
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Rebecka

när är barnet beräknat?

2009-04-27 @ 16:34:25
URL: http://rebbeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0