söndag

idag har man la ite gjort så mkt. åkte aldrig till knalleland vi gick till coop forum istället och alexandra hängde med.. har haft så onti revbena i dag för bebbeb har tryckt så mkt. just nu ligger jag i sängen och inte gör ett piss. som jag tror ändå fått den känslan av att det  blir kejsarsnitt.. men vi får ju vänta och se för nästa gång vi ska till mvc så ska vi kolla med ultraljud hur de ligger och om den fortfarande ligger med rumpan neråt så ska min barnmorska beställa tid för vändnongsförsök, som jag har hört gör det j'vligt ont, men värt ett försök jallfall för om jag känner att jag inte klarar av mer när dom trycker då kommer jag säga till så förmodlingen blir de det, om det inte lyckas men man kan ju alltid hoppas, och jag tkr inte i sånna fall att det är en hemslförlossning bara att barnet kommer ut och mår bra och är frisk då är det prima. fast så klart skulle man vilja känna på den andra smärtan med.men vi får vänta och se..
funderar på¨sätta mig och kolla på tv, sen imorgon får jag se vad man hittar på.-.

Kommentarer
Postat av: catta

Häng med till stan imon? en titt på gina?! kram

2009-04-19 @ 20:12:30
Postat av: mia

William vände sig ca 1vecka innan han kom.

så du behöver inte oroa dig, min Barnmorska sa till mig att de skulle försöka vända honom (då det var 2veckor kvar) , men jag sa till att de skulle vänta med det tills det var en vecka kvar.

och när de väl var de så hade han vänt sig själv :)

så din bebbe hinner nog snurra runt ett varv innan dess ska du se :)



ps. Om de blir snitt, be om att få vara vaken.. att de bara bedövar "från axlar och ner. För då ser du när den är helt nykläckt. Annars om du blir helt nersövd får du vänta i föera timmar innan du får träffa din bebbe :/

men egentligen kanske inte de gör så mkt de heller, man får ju sin bebis förr eller senare :D<3!



Kom till UngaMödrar imorrn, öppet mellan 09.00-12.00

om du inte har nått annat för dig! :)<3

2009-04-19 @ 23:10:54
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0