VÄNDNINGSFÖRSÖKET

vaknade runt halv 7 påmorgnen eftersom vi skulle vara där kl 8. sen gick jag och mötte syrran och gick upp till sjukhuset,träffade älsklingen utanför förlossningen. efter det gick vi in och fick vänta i ett förlossningsrum i ett tag efter det så kände hon på magen och hon trodde att huvudet låg neråt men så kollade hon med ultraljud och det va ju självklart rumpan som låg neråt. Efteråt så fick jag sitta med ctg och lite senare tog ju hon blodprov och det gick bra kändes typ ingetiing. sen kom läkaren in och skulle göra vändiningsförsök så kollade hon ochås med ultraljud och det visade sig fortfarande att rumpan låg neråt. Efter det så började hon trycka,det gjorde så jwla ONT så jag började faktigst att gråta för jag tyckte att det gjorde såå förbaskat ont. och vi har visst en enivs rackare imagen för den ville inte vända på sig.Sen efter det så gick jag sitta med ctg igen och efter det så gick jag frukost där heeh.. vi fick PLANERAT kejsarsnitt den 22maj kl 06.00 på morgonen, då kommer våran skatt äntligen ut.<3<3

SENARE, Idag ska jag duscha och masa för ska träffa mia sen ska vi åka till stan och träffa matilda för vi ska till kortegen.

Kommentarer
Postat av: sanna

innan du åkte och gjorde en vändning.. hade du gjort något UL hos bm då? alla säger att man ska göra ett till nu när det börjar närma sig, men jag har bara gjort ett i v.19..

2009-05-01 @ 11:22:53
URL: http://sannahyden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0