<3<3

När fick du reda på att du var gravid?
i september tror jag

Blev det en chock?
både ja och nej

Hur gammal var du då?
16 år

Hade du mycket halsbränna?
Nej typ ingeting

Spydde du mycket?
Spydde aldrig när jag va gravid inte efter heller

Hade du mycket foglossning?
lite i slutet

Ditt sf-mått som störst?
32 elr 34 va det

Har du fått bristningar?
ja det har jag lite här och var

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
trodde hela tiden på en pojke, och så blev det

Vad hoppades du på?
en frisk bebis

Gick du över tiden?
nej

Födde du för tidigt?
- i vecka 39+1

Hur var förlossningen?
Kejsarsnitt, oförglömlig underbar

Blev du sydd?
ja det blev jag , blev ju kejsarsnitt

Dragen med sugklocka?
nej

Hur många var inne i förlossningsrummet?
jag martin plus massa typ 10 andra läkare

Hade du någon nära med dig?
martin

Vilket sjukhus födde du på?
borås sjukhuset- BB

Hur stor var bebisen?
3140g och 47 cm

Vad fick den heta?
Gabriel oliver lundgren

Var allting värt det?
självklart.

Vill du ha fler barn?
Ajjmen men det kommer med tiden !



Kommentarer
Postat av: Anonym

va i juli jag fick min son 20 maja men fick veta att jag är gravid i september du kann inte vara gravid i juli

2009-12-24 @ 16:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0