julklappar

Idag har jag varit i knalleland med min ena sysster och min andra systersbarn. Vi gick runt och kolla olika och köpte julklappar , fast vad jag köpte avslöjrar jag inte än fören efter jul:) mysigt va?.
Det är så gött att det är snö ute och man får bara hopppas på att det håller sig kvar till julafton ! Förra året va det ju ingen snö på jul, lite tråkigt så jag hopppas att det är snö nu på jul eftersom det är ändå gabriels första jul . Fast det förstår ju han inte rikigt än så men ändå skoj ! massa kort blire.
Jag vill UTOMLANDS ochså haha fast tror det blir i sommar att man åker och det hoppas jag verkligen, vill Helst till karibien alltid vetlat åka dit men men vi får väl se:) bara det blir utomlands så :)
Gabriel åkte till sin pappa igår så vi får se om jag hämtar han idag eller imorgon, för imorgon ska vi till min syster i viskafors på kalas:)

Ännu har jag inte fått så många kommenterar :S fast det kanske kan bero på med att jag inte bloggat :) men det ska bli en förbättrning och jag hoppas att ni kommenterar :)

Gabriel bara växer och växer om bara 4 hela dagar så blir gabriel redan 7 HELA MÅNADER ! helt otroligt.
Kan inte förså han lär sig hela tiden nya saker , att han säger hej är så roligt:)
Helt otroligt att han är min son :) obeskriviligt.

När började era barn krypa? gå? :) Svara tack :)

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Ja men då gör jag det :)



Miliam började krypa när han va runt 6 månader och började gå när han va 11 månader :)



Milton är lite seg, han kan va i krypställning, men han vill inte krypa:P Men han förflyttar sg när han siter itället :) Han hoppar fram genom att ta sig framåt med fötterna, hehe

2009-12-18 @ 16:49:18
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0