sjukhuset

Fick två svar om hur om jga ska fortsätta blogga eller så..
en anonym från norrköping och mia.
jo men det är roligare om man får fler besökare och att några läser , Jo jag ska försöka förbättra mig med skrivandet,.


Nu äter jag vi vakna inte för så länge sen börjar få sova ut nu ända till 9 tiden påmorgonen , gabriel somnar typ vid 9 och sover till 9 på morgonen lyx:) sen brukar vi somna om efter en flaska vällning men det vill han typ inte ha längre? han äter typ inte vällning längre vet inte vad ja ska göra`?.
jaja men ska fixa oss nu snart sen dra till sjukhuset som vanligt! börja tröttna på det men är bara bäst för mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nellie började krypa när hon var 6 månader ungefär. Nu är hon 8 månader och går med en lära-gå-vagn och med hjälp av möbler. Igår stod hon en stund själv utan stöd också :)

2009-12-21 @ 11:24:53
URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0