Dagens

hahah Fixade håret i dag elr fixade &fixade:p.fullt med hårspray så de verkligen blev fluffigt:P  tryck på bilden om ni vill se den större:D
Idag  har jag inte gjort så mkt:P..Gick till stan med rebecca, vi hade ingetiing att göra så vi gick dit och ggick runt:).
sen åkte vi buss hem(A).jobbigt nu när jag börjar få ont i ryggen och de:/men det börjar gå över.Har inte lika ont längre!.
haha idag kollade jag elr räknade ut hur länge jag och martin vart tsm , vi trodde det skulle bli ett år denna månaden !.men det blir inte fören nästa månad haha!:).gulligt(A)..räknat en månad mer .

Och just nu väntar jag på att älsklingen ska komma!.Han är verkligen SEEEG!.
dagens klädsel; lång tunika,hitta i mammas skåp:) och leggjeans;p

Kommentarer
Postat av: alexandra

Härligt! om du har ngn speciell bakgrund du vill ha kan jag sätta in den åt dig? Och om du har ngn header du vill ha ? :D Säg bara till :)

2009-01-10 @ 15:47:56
URL: http://evelinaalexandra.blogg
Postat av: alexandra

ojdå! du har lyckats fixa designen helt själv hörru! nice :)

2009-01-11 @ 14:22:08
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0