jaa:D

Äntligeen :) . beställde jag hårförläning och syrran skulle betala :D !.snällt va ? .hon sa ta det som en present :)!!:D..bild på håret finns på bdb;aggelitoo..
Sen fick jag massa gratis erbjudande till nyfödd bebis !:D..så klart tog jag de :)..från två olika sider från den ena fick jag

Boken om dig är ett unikt babyalbum och en fin minnesbok där kan du skriva både från graviditeten och de första åren. Stort utrymme för bilder och plats för minnessaker.

En liten prins det är en liten greppvänlig kartongbok med enkel text och fina illustrationer.

Ett härligt mjukt hjärta i velour som bl.a. kan hänga i vagnen.

Handboken Lek & lär tillsammans är en handbok i 4-färg för föräldrar – fylld av lekar, tips och idéer. Antal sidor: 128. Format: 26,5 x 20,0 cm.

Paket med 6 dubbelvikta kort och kuvert att använda för att informera vänner om födseln eller som tackkort. och fick endas betala portot :) för 39 kr! BILLIGT ! :)
och från den andra sidan fick jag =

12 st Pampers New Baby Blöjor (inkl. DVD + bok)
15-pack Pampers Sensitive Tvättservetter.
Haklapp från Fisher Price
Angelcare Blöjhink från International Refills Company Ltd
Amningsinlägg från Pigeon
Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
Information från Go'boken
Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
Urvalet kan variera.
och det betalar jag ochså bara portot vet inte hur mkt de e men inte så mkt e de inte (A). man får ju passa påå :) !

och antagligen HAAH så blir mitt rum NÄSTAN färdigt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan!



läste allt då fått, och bara behövt betala portot.

blev super nyfiken!!

vart har de beställt dem?! (a)

Jag blev medlem på Pampers hemsida.. och där fick man oxså lite grejjer.. så de är ett tips! ;p hehe



skriv till mig på msn eller bdb, för kah fattar inte riktigt bloggen ännu :)

2009-01-24 @ 14:33:10
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: frida

jag tyckte nt alls go boken var bra. för dt blir abara dyrare och dyrare och så får man samma saker hela tiden:...

2009-01-29 @ 13:43:20
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0