allt och ingeting

idag har jag vart i knalleland med rebecca köpte lite på rean ,bara några grejer..
Kan inte fatta att gabriel vart typ vaken sen kl 11 påmorgonen till ungefä kl 10 på kvällen,han har typ sammalangt bara sovit 1 timma ungefär , så hoppas han sover länge nu .
Sen har de hänt en del mellan mig och martin så just nu är jag ensamstående mamma till gabriel,asså det är slut mellan oss. Men han får träffa han när han vill.Ni behöver inte precis fråga vad som hänt elr varför det är som det är nu,för det behöver inte Ni veta,men ni fick jallfall reda på det. Gabriel är en månad och en vecka idag,mammas kille börjar blii stoor nu haha..<3


ÄLSKAR DIG MEST GABRIEL OLIVER LUNDGREN KÖHLER<3

Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Hoppas de löser sig mellan er.

vart trassel mellan mig och niklas med ett par gånger sens william föddes, men de har alltid löst sig! :)

Så håller tummarna för er, och ifall de inte blir ni igen så kommer du klara Gabriel själv! :)

2009-06-29 @ 09:42:49
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0