Onsdag

idag gick vi upp tidigt för vi skulle möta mia sen ner till knalle vi GICK ner haha, sen träffade vi på några andra unga mammor och gick runt och det va mysigt :) , gabriel va jätte snäll jallfall:) , Jag hade jallfall skoj :), tyckte det va skönt att komma ut och träffa lite andra mammor med =). Jag och mia åkte buss hem . jag orkade inte gå ända hem igen. orkar inte skriva alla detaljer vi gjorde och så;p.

Det va någon som skrev anonymt att den personen tkr jag e störtskön och så , jag skulle gärna vilja veta vem du är;P ;P så du kan la skriva vem du är? . Skulle vart roligare och veta vem du e!!.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men du är verkligen störtskön! Jag diggar dig ( inget lesbiskt menat! ) Men du är så cool och grym! :)

2009-06-17 @ 20:52:15
Postat av: Emelie

Det var roligt att träffa dig och din söta gabriel :D

2009-06-17 @ 22:47:13
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0