Utan martin

jaa som sagt blir utan martin inatt, han åkte hemm nyss. Han har ju inte varit hema något sen Gabriel föddes. Så det lär kännas sååå tomt utan honom,och natten får jag klara själv men det kommer säkert att funka så bra så, det är ju bara att han har tagit nattpasset men nu får jag klara de med. men martin kommer imorgon igen så ett natt blir jag och gabriel själva. Älskar Gbriel o martin så otroligt mkt <3,

Idag har det inte hänt så mkt, vi har vart på bvc och så sen efter bvc gick vi till lidel som öppnat nu i borås och det va sååå mycket folk asså. Men men vi köpte lite med oss och gick hem för martins mamma och hennes sambo kom hit och hälsade på . Nu väntar jag på mamma hon stack ner precis till affären, köpa lite gott gott haha,måste verkligen sluta med godis och sånt .Annars gör jag la inte så mycket, lyssnar på youtube på Dead by april-losing you såå jwla bra asså.
Ska försöka knäppa lite kort på Gabriel senare och lägga in vi får se om jag har tid,annars lägger jag in imorgon, fast bilderna dyker upp på BDB och någon här.
Men nu ska jag titta till min lilla älskling som sover sött i sin säng.<3

SKULLE VART ROLIGT OCH TRÄFFA UNGA MAMMOR MED SINA BARN,GRAVIDA NÅGON DAG.SÄG BARA TILL..

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Jag tycker att den idén Mia hade om att träffas på liseberg eller ett ställe hade varit kul, alltså många unga föräldrar :)

2009-06-11 @ 18:41:04
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du kan väl komma till unga föräldrar på Hulta? :D Mia och Filippa går också där :D

2009-06-12 @ 08:22:46
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0