förlåt

förlåt för jag inte bloggat elr lagt in bilder som jag har sagt ! men nu blir det lite bilder här:)
som sagt i förrgår när jag va hemma själv så klart fick jag dom värkarna hade så ont och dom kom typ 10 min emmellan varandra i ungefär 40min och 20 av dom mintuerna satt jag i ett varmt bad sen klarade jag inte av att sitta där så jag gick upp och la mig i sängen i ungefär 5 min så gick det över ! va lite rädd att det skulle hända ngt eftersom jag med va hemma själv så, menskrev till min syster och så och frågade!.och martin blev även han lite rädd^^han trodde jag skulle föda, men det blev de inte!Vill inte föda alldeles förtidigt! högst en vecka kanske förtidigt(A):)eller den får komma ut när den känner för det haah:) , och i går hade jag gått 29fulla veckor:D så är idag 29+1 asså i 30e veckan:D:Dglad glad:) ddet närmar sig hela tiden :) men nu ska jag lägga in bilder på vagnen,magen,babygym! jag har ännu inte ställt upp sängen så tkr inte d e e nödvändigt att ta kort på den nu när den ännu inte e uppe,och allt annat nästan är i källaren så men blir att ta upp de snart :) ! bilderna tog jag i DAG! TRYCK PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STORA,dom finns på bdb me

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Var har du köpt det baby-gymmet och vad kostade det? :)

Jätte fina saker!

och fin mage du har :)

2009-03-18 @ 14:23:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0