igår & lite idag

igår som sagt va jag med rebecca, frammåt kvällen så va de sådär skoj men det blev allt roligare till slut!.
vi va uppe hela natten typ kanske sov mindre i än en halvtimma,sen på morgonen kl ungefär kvart i 7tror jag eller 6 så promenerade vi hem till mig vi gick ca en halvtimma på morgonen ända till mig;P sen la vi oss och sov till kl 2 någongång.
Sen vakna vi och åt sen efter det så gick rebecca hem. sen nu har jag suttit och kollat på tv och försökt äta men inte kunnat för fått huvudvärk och mått illa så tog en alvedon nyss och de börjar hjälpa.

men men, som sagt så har jag märkt att min MAGE har krympt:S , den är inte lika stor längre som den va innan:S NÅGOT SOM ÄR FEL? ÄR JÄTTE RÄDD NU när jag kollade i speglen och allting :S som sagt jag tkr att den har krympt mkt :( ! Hjäälp ngn? !

Kommentarer
Postat av: frida

vet du måttet sist du var på bm?. så kan du ju mätta nu och så skyllnad..

2009-03-07 @ 17:23:51
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: erika - mamma till miliam

det kan säkert vara så att du varit lite mer "svullen" när du tittat på magen innan, och nu kanske den är mer "normal" eller vad man ska säga :P

Men om något är fel så märker BM det när hon mäter magen på dig :)

2009-03-07 @ 18:21:14
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: [ froidan - 2barnsmamma ]

Det kan inte bara va så att magen sjunkt ner? Ibörjan så brukar magen vara högre upp, men ju längre man går i graviditeten så sjunker magen & kan se mindre ut!

När ska du till din BM igen?

2009-03-07 @ 22:22:43
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0