Lite svar

Fick lite frågor innan typ vad barnet ska heta-Det vet vi inte rikigt än för vi vet ännu inte om det blir en kille eller en tjej,men kom gärna med namnförslag!
vart jag shoppar-jag shoppar knappast inte alls till mig längre,går hemma i mjukis och stor tröja eller något,shoppar mest till bebben nu innan den kommer.
förlossingen-jag hoppas att den går bra och enkel och inte alls för seg,för det vet jag inte om jag klarar av. Jag har tänkt att bara ta lustgas ännu,men det får vi se sen när man är där och hur ont man har osv.
Jag ska jallfall börja plugga igen när barnet blivit 1år och går på dagis!
vissa vill ha bilder på killen med och lite så, jag ska se om jag kan knäppa ngr kort på han & lite så om han vill;).vet att han läser detta så haha.
imorgon ska jag &älsklingen på möte på Mvc fast ovanför barnmorskmottagingen, det är andra som med ska dit,ska lyssna på när dom snackar om förlossing och sånt tror jag :) kl 8 påmorgonen puuh, kmr vara så trött säger jag bara så direkt när man kmr hem blir de la attt man lägger sig en stund och sover :)aja kom med frågor MERA !

Kommentarer
Postat av: mia

de dära mötet "ovanför" barnmottagningen.. har man Ros-möte, va de sånnt du va på?

för jag fick gå på sånnt möte när jag väntade william.

de va en barnläkare & lite annat folk med där ;P

de skulle höra om hur jag hade haft de och vad jag hade för fraltisdplaner m.m.

de mötet är till för att se ifall man behöver stöd när barnet kommit.

ROS står för Råd & Stöd ;P



berräta hur de gick !!^^

2009-03-16 @ 14:57:59
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare

hur mycket har du gått upp i vikt sens du blev gravid? När bestämmde du dig för att behålla barnet, eller kom de som en självklarhet?, va bebben planerad eller "olyckshändelse"?.



//kram

2009-03-17 @ 11:11:07
Postat av: Anonym

Va de som du trodde att vara gravid.. eller är de nått som kom som en chock?. Ångrar du valet att du behöll bebben.. asså om du fick spola tillbaka tiden.. och välja?.

2009-03-17 @ 11:11:45
Postat av: Anna

Hej, jag planerar också att bli gravid.

men jag är lite äldre än dig. (18år)

har du några tips på vad man ska tänka på innan och under tiden man är gravid?.

jag är jätte villig att bli gravid, men sen så kommer tankar som "hur ska de gå med utbildningen", "tänk om min sambo lämnar mig".. osv..

hur tänkte du?, eller tänkte du inte alls, utan du tar saker som de kommer och låter de hända? :)



// Anna som vill.. men vågar inte.. :/!<3

2009-03-17 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0