MVC & ANNAT

idag va jag och älsklingen på MVC ! allting va bara bra ::) t upp något kilo ;P sen hjärtljuden va på 150 :) och Sf-måttet va 30 ! .och den 14e april när vi ska dit igen så sa hon att det kanske blir ultraljud :) för att se hur den verkligen ligger för hon känner inte det rikigt ! så jag hoppas att få se den lilla busan där inne då :)!

igår va jag ochså med älsklingen vi bakade cornflakeskakor haha mums(A) ! och i kväll blir de mest att sitta framför TV ! kmr massa bra program idag haha:) ! FINNS NYA BILDER FÖRESTEN PÅ BDB ! angelicalundgre  HETER JAG DÄR !

31+6 vecka !31+6 vecka !

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliams mamma ( snart 2 barns mamma)

ååh, Ultraljud är ju så mysigt :D

Jag ska oxå få göra fler Ultraljud, men det är av andra anledningar :D

2009-04-01 @ 21:41:19
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0