som sagt ännu en igår och idag :P

sommsagt va jag med rebecca igpr med haah vi träffades ungefär kl tjugo över 11 tror jag på kvällen och vandra vidare lite så där;P..sen hade vi de skoj haha:D hahaha vi blev rädda för en bil och skrek hur mkt som helst HAHAHHAH! . berättar inte mer om i detalj som ni ser elr själva handligen :) haha, sen som sagt gick vi hem kl 7 på morgonen ännu en gång till mig tog ungefär en halvtimma !bra och promenera HAHA:D och jag halka så klart och landade på sidan men som tur va jag med om det så ingetiing hände rikigt;P. sen när vi kom hem i morse gick vi och la oss haah :) sen när vi vakna så åt vi och så:P , sen efter en stund sittandes här så gick rebecca hem :) ,

OCH JUST NU ÄR JAG SÅÅ JÄVLA FÖRBANNAD SÄGER JAG BARA !!!..

Kommentarer
Postat av: [ froidan - 2barnsmamma ]

Okej, men magen kan sjunka tidigare endå. Det gjorde iaf min sista gången, men min son kom också nästan 3v för tisigt. Men som sagt så kan det bli så :)

2009-03-08 @ 19:42:17
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vet ni könet på er bebis? Vi frågade och fick se och veta att det var en liten pojke jag har i magen :) Så mysigt var det när hon berättade, det blev mer verkligt på något sätt! Är i vecka 25+2 idag :)

2009-03-09 @ 09:15:04
URL: http://sannahyden.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0