Tattoo ! :)

Äntligen har jag hittat ngr Tatueringar som jag ska tatuera sen! . fast vet inte vilken de blir än, ska be tatueraren ändra & trixa på den först :) , för ska ha med bebisens namn & datum :) , längtar ju bara tills de lilla krypet kommer ut :)


ASSÅ HELT SERIÖÖST ! ORKAR INTE MED SÅNNA SOM BARA GNÄLLER! OCH SÅNNA SOM FÖRSÖKER FÅ REDA PÅ FAKTA ! FUNDERAR PÅ ATT GÖRA LÅS PÅ DENNA BLOGG MED FÖR LÅS BLIRE PÅ MIN BDB I KVÄLL ! .

jag har gått och undraat vad de e igentligen som fattas hos mig elr i mitt liv rättare sagt, en RIKTIG VÄN !! sen sån man kan lita på 100%, för just nu har jag själv inte många vänner kvar ! det vet jag,pegrund av att jag är GRAVID! SÅ förlorar man sina närmaste & BÄSTA vänner, funny ! elr inte. Önskar jag hade en sån vän,man kunde snacka ut med träffa och bara snacka om allting! en som inte äns berätta till ngn, tror inte de finns sånna vänner längre ! , för nu är man bara ett jwla CENTRUM i äns liv,för folk snaackar så mkt skit ! :S .

så låg den i morses ! jag tror att det är Huvudet, elr så är det lilla rumpan haha:D Rumpan elr huvudet tror jag (A) det som putar ut där :P ,

Kommentarer
Postat av: cassandra

Vänner som lämnar en när man som mest behöver dom, är inga riktigt vänner. Du förtjänar något bättre, ödla ingen energi på dom, för det är dom inte ens värd. Det bästa är att inte försöka ta åt sig av allt skit alla människor snackar om, det är svårt. Jag vet, men man måste försöka gå vidare ändå.



Du ska se att du hittar någon som vill bli din allra bästa vän idag, kanske idag eller imorgon. Vemvet. Lycka till med allt! :)

2009-03-02 @ 13:31:26
URL: http://www.nogg.se/cassandracarolina
Postat av: Filippa Olsson

Jag hade gärna viljat lära känna dig men ser dig aldrig på unga mödrar, där lär du få vänner:)

2009-03-04 @ 13:42:53
URL: http://filippaolsson.blogg.se/
Postat av: mellis

Hej !

Jag tycker du är stark som fortsätter fast dina såkallade " vänner" försvinner och snackar skit!

Vet att det inte är lätt, men fortsätt kämpa!

Lycka till med bebisen, ni kommer bli super bra föräldrar, känner det på mig :)



kram mellis

2009-03-05 @ 10:27:18
URL: http://meeellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0