dålig med uppdatering

ja, vad ska man berätta har inte hänt så mkt under dom senaste dagarna , va ju på mvc igår som jag skrev , allting gick bra och den lilla hade fortfarande inte vänt sig..ska dit nästa vecka på tisdag med,vanlig kontroll det är ju den sista kontrollen innan kejsarsnittet haha. Sen nästa onsdag ska jag ta prover på sjukhuset,det är till kejsarsnittet, några prover som dom måste kollla eller något.
Sen har jag med köpt de sista nu till lillen så nu har jag allting.Jobbigt att vakna och se att ingen ligger i spjälsängen, vill ju bara ha h'n, längtaar sjukt mkt..Tror det är bara jag som längtar så mkt..
Föresten det kommer bilder på magen lite senare idag..JAG LOVAR DE HAHA.. fan jag vill gärna inte ha lösernod på bloggen,jag har det bara för att jag vill inte att 2 eller 3 st ska läsa min blogg,KAN MAN INTE GÖRA NÅGOT ANNAT ÅT DET,någon som vet+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0